با ترویج کنندگان بی بند و باری‌های اخلاقی برخورد می‌کنیم

رئیس دادگستری راور گفت:دستگاه قضایی با افرادی که در فضای مجازی با اشاعه ولنگاري خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده اند برخورد قاطع می‌نماید.

مسلم کاربخش در نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع عفاف و حجاب که با هدف احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از ناهنجاریی‌های اخلاقی و بی بند و باریی‌هایی که در جامعه شاهد آن هستیم، متأثر از فضای مجازی می‌باشد و متولیان امر بایستی در خصوص مدیریت فضای مجازی اقدام نمایند .

وی تصریح کرد:ستاد امر به معروف از ظرفیت نیرو‌های واجد شرایط در مساجد و محله‌ها بهره بیشتری ببرد و همچنین با دخیل کردن نیرو‌های انقلابی و با انگیزه در پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد می‌توان نتیجه بهتری به دست آورد.

این مقام قضایی فعالیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر را امری لازم و ضروری دانست و بیان داشت:خوشبختانه شاهد فعالیت گسترده و نظام‌مند این ستاد در سطح جامعه هستیم و این اتفاق بسیار میمون و مبارک است.

کاربخش تأکید کرد: مسئولانی که در امر عفاف و حجاب کوتاهی می‌کنند، به اتهام ترک فعل، علیه ایشان پرونده قضایی تشکیل می‌شود و به هیچ عنوان در اجرای طرح‌های عفاف و حجاب در چارچوب مقررات بن بست نداریم.

برچسب ها: دادگستری ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار