انتقاد دادستان جیرفت از بی مهری مسئولان به منطقه تاریخی و گردشگری کنار صندل

دادستان جیرفت گفت: منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل، مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است؛ بنابراین باید به داد این منطقه رسید.

با هدف حفظ حقوق شهروندی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با همراهی جمعی از قضات دادسرا در بین مردم روستا‌های کنارصندل و دوبنه از توابع شهرستان جیرفت حضور پیدا کرد و به درخواست‌های حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کرد.

افشین صالحی نژاد در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه بایستی به داد منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل رسید، گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان کرمان، تپه‌های گردشگری کنار صندل می‌باشند و طی سال‌های اخیر گردشگری جنوب استان کرمان مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه رسیدگی به ترک فعل‌های مدیران در دستور کار سیستم قضایی قرار دارد، افزود: تمام تمرکز مسئولان بایستی  برای  تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم باشد و  بدین منظور مسئولان بایستی به دنبال فعال کردن ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله صنعتی، گردشگری و کشاورزی در جنوب استان باشند و دادستانی ترک فعل مدیرانی را که به شعار سال توجه نمی‌کنند، در دستور کارقرار دارد.  

مدعی العموم شهرستان جیرفت خطاب به مسئولان حوزه آب استان کرمان گفت: مهم‌ترین معضلی که باعث جرم خیز شدن روستا‌های جنوب استان کرمان شده است، وضعیت اسفناک چاه‌های آب کشاورزی است.

  در دیدار مردمی دادستان جیرفت و جمعی از قضات داسرای جیرفت بیش از ۱۰۰ نفر از مردم روستا‌های کنارصندل و دوبنه با دادستان و قضات دادسرای جیرفت به صورت چهره به چهره گفتگو کردند و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.