معلمان معماران آینده ایران اسلامی

میرعبدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه ناحیه یک زاهدان، معلمان را معماران آینده ایران اسلامی دانست و بر ضرورت تکریم جایگاه رفیع تعلیم و تربیت و مقام معلم از سوی آحاد جامعه تاکید کرد.

 حسنعلی میرعبدی در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید و آسمانی شده، رسالت خطیر معلمان را انسان سازی عنوان نمود و از مدرسه به عنوان کارخانه انسان سازی یاد کرد.

وی افزود: اولیای محترم دانش آموزان خانواده‌های گرامی و همه افراد جامعه به نوع جامعه هدف آموزش و پرورش هستند و ارتباطی دوسویه با مدرسه و عوامل آن دارند، از همین روی تعامل و همفکری و همدلی در این دو مجموعه زمینه ساز رشد و بالندگی فرزندان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معلمان زمینه ساز رشد عقلانی، ایمانی و اخلاقی در دانش آموزان هستند و گفتار، عمل و کردار معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان تاثیرگذار است. 

میرعبدی عنوان کرد: جامعه صالح زمانی ایجاد خواهد شد که مدارس صالح داشته باشیم و عملکرد همکاران ما در مدارس، دستگاه تعلیم و تربیت را در انجام این مأموریت خطیر کمک خواهد کرد.

با هدف پاسداشت جایگاه و منزلت معلم در مراسمی از معلمان نمونه ناحیه یک زاهدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل و قدردانی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار