افتتاح ۴ فضای آموزشی خیرساز در مناطق کم برخوردار دلگان

۴ فضای آموزشی خیرساز با ۱۸ کلاس درس با همت خیرین در مناطق کم برخوردار چاه دنک، باغ نیل، باغ باغون و مگیری دلگان به بهره برداری رسید.

حسین رضایی نسب معاون مشارکت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: دو مدرسه روستا‌های چاه دنک (CHah Dannok) و باغ باغون (Bagh Baghon) هر کدام ۶ کلاسه و دارای ۴۸۰ متر مربع زیربنا و دو مدرسه باغ نیل (Bagh Nil) و مگیری (Magyri) سه کلاسه و با زیر بنای ۱۶۵ متر مربع است که امروز به بهره برداری رسید.

حسین رضایی نسب افزود: این چهار مدرسه با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با مجموع اعتبار ۱۹۴ میلیارد ریال ساخته شده است.

رضایی نسب تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ پروژه با ۵۰ کلاس درس در سطح شهرستان دلگان در دست اجرا است که امیدواریم تا مهرماه بخشی از این پروژ‌ها را به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل موسسه خیریه مهر گیتی هم گفت: موسسه خیریه مهر گیتی تاکنون ۱۵۰ مدرسه را در سیستان و بلوچستان ساخته که ۴ مدرسه آن امروز به بهره برداری رسید.

زهرا گیتی نژاد از افتتاح ۲۵ مدرسه دیگر تا پایان شهریورماه سال جاری در استان خبر داد.

رضا سابکی، سرپرست آموزش و پرورش دلگان گفت: با بهره برداری از این ۴ واحد آموزشی تعداد ۵۱۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از فضای آموزشی مطلوب و استاندارد بهره‌مند شدند.

برچسب ها: فضای آموشی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.