پله برقی‌های فرسوده پل‌های هوایی مشهد جمع‌آوری می‌شوند

مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل‌های عابر پیاده که دارای پله برقی فرسوده‌اند، خبر داد.

علی سمیعی مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: اخیرا موضوعی مهم در شهرداری مشهد پیگیری می‌شود و آن جمع آوری پله‌های برقی فرسوده پل‌های عابر پیاده و جایگزینی آن با آسانسور‌های جدید است.

او  افزود: نکته حائز اهمیت این است که از عمر پله‌های برقی‌ها حدود ١۴ سال می‌گذرد، عمر مفید آن‌ها گذشته و بسیار حادثه خیر است. علاوه بر آن استفاده از پله‌های برقی برای معلولان، توانیابان، افراد دارای ولیچر و کالسکه ممکن نیست، همچنین افراد سالمند و کودکان نیز در استفاده از پله برقی دچار مشکل هستند.


مدیر عامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: طبق بررسی و مطالعه‌های که انجام دادیم همه پل‌های عابر پیاده‌ای که مجهز به آسانسور و پله برقی است را شناسایی کردیم این دست از پل‌ها نیاز به تعویض ندارند. چند وقت پیش اخباری مبنی بر اینکه یکی از پله‌های برقی حادثه‌ای داشته منتشر شد که اینگونه نبوده است؛ جمع آوری پله‌های برقی‌های فرسوده از قبل جزء برنامه‌های شهرداری بوده است.

سمیعی بیان کرد: سال گذشته قراردادی بر مبنای خرید و نصب ٣٢ دستگاه آسانسور جدید برای پل‌های عابر پیاده منعقد کرده‌ایم که طی دو یا سه ماهه آینده این کار انجام خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.