مشهد؛

احداث 4 پل عابر پیاده و مکانیزاسیون 5 پل تا پایان سال جاری

با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان، تا پایان سال جاری 4 پل عابر پیاده احداث و 5 پل مکانیزه می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بارشهرداری مشهدگفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به سالمندان و همچنین افراد معلول تا سال جاری 10 دستگاه آسانسور بر روی پنج پل عابر پیاده احداث می‌شود.

احمد محبی افزود: این تعداد آسانسور بر روی پل‌های هوایی واقع در میدان پانزده خرداد، بلوار فردوسی تقاطع خیابان ثمانه، شهید فرامرزعباسی 10، وکیل آباد 16 و توس 53 جانمایی شده‌اند که تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاپایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: سالمندان و افراد ناتوان نیز همانند دیگر شهروندان حق استفاده از پل های هوایی عابرپیاده را دارند، به همین منظور شهرداری مشهد این مقوله را در اجرای پروژه های خود مدنظر قرار داده و اقدام به مکانیزاسیون پل های هوایی کرده است.

مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره‌بارشهرداری مشهد افزود: همچنین با توجه به ضرورت احداث پل‌های عابر پیاده، چهار دستگاه پل عابر پیاده واقع در وحدت 12، میدان معراج، هاشمیه 33 و خیابان امام خمینی 95 به بهره‌برداری رسیده اند که از این میان پل عابر پیاده خیابان امام خمینی 95 مکانیزه شده‌ و سه پل دیگر نیز با توجه به اولویت ترافیکی به ترتیب مکانیزه می‌شوند.

گفتنی است در حال حاضر 122 پل عابر پیاده و 32 پل مکانیزه تحت نظارت سازمان میادین میوه و تره‌بار به شهروندان و زائران مشهد الرضا(ع) سرویس‌دهی می کنند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.