ادعای چاووش اوغلو درباره هلاکت ۱۷ هزار تروریست به دست ترکیه در سوریه

وزیر امور خارجه ترکیه مدعی شده که نیرو‌های نظامی این کشور طی ۶ سال اخیر ۱۷ هزار تروریست را در عملیات‌های مختلف در سوریه کشته اند.

«مولود چاووش اوغلو» در ویدیو کنفرانس انجمن امنیتی استانبول وابسته به اداره ارتباطات ریاست جمهوری اظهار کرد که قتل سرکرده داعش با نام «ابوالحسین القرشی» مثال بسیار خوبی برای مقابله ترکیه با تروریست‌های سوریه است.

به گزارش «آناتولی»، چاووش اوغلو با تاکید بر اینکه ترکیه در پیمان ناتو همواره نقش داشته و خواهد داشت، افزود که ترکیه در کنار اعضای پیمان ناتو باقی خواهد ماند و این کشور از بقیه اعضا انتظار متقابلی دارد تا در برابر تهدیدات امنیتی حمایت شود.

چاووش اوغلو خطاب به اعضای ناتو گفت که دولت ترکیه و نیرو‌های امنیتی آن تنها شریک شما در مبارزه با تروریسم هستند.

وزیرامور خارجه ترکیه همچنین خواستار ایجاد یک منصب مخصوص برای فرستاده ویژه دبیر کل ناتو در امور مبارزه با تروریسم شد و ابراز امیدواری کرد که این مسئله به زودی اجرا شود.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه اعلام کرد سرکرده گروه تروریستی داعش روز شنبه در عملیاتی به فرماندهی سازمان اطلاعات ترکیه در سوریه از پا درآمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
کشورترکیه دروازه ورود داعش های وارداتی ومیزبان آنان در نزدیکی مرز سوریه و عراق وطبق اظهار چاووش اوغلو وزیر خارجه ،ترکیه یکی از اعضای ناتو در منطقه غرب آسیا ومتعهد در مشارکت در لشگر کشی آمریکا وغرب جنایتکارعلبه کشورهای مستقل ومسلمان در جهان است ودریافت سلاحs400 روسی ظاهراً برای مقابله در جنگ وبرای کپی کردن آن بدست ناتو خریداری شده است اردغان یکی از عوامل صهیونیستی در منطقه خاور میانه وجهان میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
فعلا که خودتان جد و اباد ترویستها هستید
آخرین اخبار