نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

کمبود نیروی انسانی در صنعت با ترویج فرهنگ کار رفع شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: فرهنگ کار باید در جامعه بیش از پیش نهادینه شود و فرهنگ مهارت‌آموزی و کار و کارآفرینی جایگزین فرهنگ غلط پشت‌میزنشینی و مدرک‌گرایی شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان  در دیدار با کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان و جمعی از کارگران به مناست هفته کار و کارگر در دفتر امام جمعه این شهر، افزود: کار به عنوان یک عبادت و یک افتخار باید در جامعه بیش از پیش فرهنگ‌سازی شود و جوانان به دنبال تلاش و کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسوولان و نخبگان کمک کنند تا به مسوولیت پذیری و فرهنگ کار و کارگری در جامعه توجه شود.

وی افزود: کارگران سرمایه‌های مملکت و واحدهای صنعتی هستند و اگر تجهیزات و زیرساخت باشد، اما کارگر نباشد، کار به جایی نمی‌رسد و بار اصلی کار بر دوش کارگران است.

وی تصریح کرد: جایگاه کارگر و کسانی که دغدغه تولید دارند باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و کارگران خط مقدم تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در رشد و رونق تولید هستند.حفظ جایگاه و شان کارگران بر آحاد جامعه واجب است و پرداخت کامل حق و حقوق کارگران باید مورد توجه کارفرمایان باشد.

برچسب ها: نیروی کار ، روز کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.