خطیب نماز عیدفطر در سمنان:

مهار تورم و افزایش تولید بابرنامه ریزی موثر محقق می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: تلاش برای مهار تورم و بهبود معیشت مردم و افزایش تولید با برنامه ریزی و اقدامات موثردولت به نتیجه می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: تلاش برای مهار تورم وگرانی وافزایش رسیدگی به معیشت مردم و نظارت‌های مستمر و موثر دولت بر اوضاع اقتصادی و گرانی‌ها و کم فروشی و حمایت از افزایش تولید با برنامه ریزی و اقدامات موثردولت خدمتگزار به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وظایف دولت اسلامی و همه دولتمردان راهگشای رفع بسیاری از مشکلات خواهد بود

امام جمعه سمنان بااشاره به تلاش دولت در توزیع برخی کالا‌ها به نرخ دولتی افزود: مردم نظارت‌های مستمر و کارآمد و رسیدگی به گرانی‌ها و رفع مشکلات اقتصادی را از دولت خواستارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزایش حمایت‌های همه جانبه دولت از تولید کنندگان و سرمایه گذاران و ارائه تسهیلات خاص برای افزایش تولیدو استفاده بهینه از سرمایه‌های مادی و معنوی جامعه همچون سرمایه‌های مالی تولید کنندگان و بهره برداری و فراوری بهینه معادن را در راستای رشد تولید و تحقق شعار سال خواستار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ضمن تاکید بر جلوگیری از مصرف‌گرایی و پرهیز از تجمل‌گرایی، خرید و حمایت از کالا‌های ایرانی را از جمله وظایف آحاد جامعه در تحقق شعار سال و حمایت از تولید دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار