آمادگی شبکه دنا برای انعکاس برنامه‌های هفته معلم

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، از آمادگی همه جانبه شبکه دنا برای پوشش برنامه های مهم هفته معلم خبر داد.

 امیر رئوف در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان که به منظور هماهنگی برای انعکاس برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته و گرامیداشت یاد وخاطره شهادت استاد شهید مطهری گفت: همه حوزه های برنامه ساز صدا و سیما آماده همکاری با  آموزش و پرورش برای انعکاس برنامه های هفته معلم هستند.
 
او با تاکید بر اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، هفته بزرگداشت مقام معلم را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش معلمان در جامعه دانست و افزود: جایگاه و منزلت معلم در آموزه‌های دینی و نظام تعلیم و تربیت جایگاه والایی است که با استفاده از ظرفیت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای معرفی این جایگاه خطیر در بخش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از همراهی و همکاری خوب صدا و سیمای استان با مجموعه آموزش وپرورش گفت: صدا و سیما در همه برنامه‌ها یار و یاور آموزش وپرورش بوده و با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه به اولیاء، دانش آموزان و جامعه بزرگ فرهنگی ، رسالت خویش را به خوبی ایفا نموده است.

حسنعلی عزت خواه از اجرای بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده هفته معلم امسال باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

عزت خواه گفت: غبارویی گلزار مطهر شهدا، دیدار جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان پیشکسوت، بزرگداشت مقام معلمان شهید و فقید، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه، تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی، پژوهشگر، هنرمند و ورزشکار و تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی بخشی از برنامه‌های هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد است.
 
هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت ، سالروز شهادت استاد مطهری ، آغاز می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.