سند ۲۰۳۰ معلم را به حاشیه می‌برد

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای دارد در حالی که در سند ۲۰۳۰ معلم در حاشیه قرار دارد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، به همت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد جشن روز معلم و آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و استانی این اداره در محل سالن همایش‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار بویراحمد و تنی چند از مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این نشست غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تبریک این روز به همه معلمان و فرهنگیان شهرستان بویراحمد اظهار کرد: کسوت معلمی همیشه جاویدان است و بهترین بوسه آن است که بر دست معلمان زده می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه این مقام با منزلت در جمهوری اسلامی به قدری بالاست که سالروز شهادت استاد مطهری به این نام نامگذاری شده است شهیدی که تئوری‌پرداز نظام اسلامی و از اندیشمندان بزرگ تاریخ ایران به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به توجهی که نظام به آموزش و پرورش دارد خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به دنبال این است که در مدارس ما سربازان مومن و متخصص اسلامی تربیت شوند نه اینکه تربیت کننده سربازانی برای انگلستان و آمریکا باشد به همین دلیل نقشه بالادستی سند تحول را اجرایی می‌کند که در آن همه امور مدرسه محور باشد و معلم جایگاه ویژه‌ای دارد در حالی که در سند ۲۰۳۰ معلم در حاشیه قرار دارد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در کشور‌های توسعه یافته منابع زیرزمینی در درجه دوم اهمیت بعد از نیروی انسانی قرار دارند اظهار کرد: دنیا فهمیده که برای پیشرفت باید به نیروی انسانی بیش از هر چیز بها داده شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به لزوم توجه هر چه بیشتر مقوله معیشت معلمان تاکید کرد و گفت: معلمان نیز باید برای گذر از این وضعیت صبوری به خرج دهند و بدانند که آینده با نظام جمهوری اسلامی است و آن که در این جنگ نابرابر شکست می‌خورد نظام سلطه جهانی است.

وی از پی‌گیری‌های خود برای رفع مشکلات معلمان خبر داد و گفت: به همین منظور عضو فراکسیون فرهنگیان شده‌ام و در کنار نمایندگانی همانند احمدی لاشکی به جد پی‌گیر مشکلات فرهنگیان در زمینه‌های مختلف از جمله پرداخت مطالبات آن‌ها هستم.

انتهای پیام/غ

برای پی‌گیری مشکلات معلمان عضو فراکسیون فرهنگیان شدم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار