اجرای ۲۰۰ برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:تجلیل از معلمان نمونه ، برگزاری یادواره شهدای معلم ، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین از جمله برنامه‌های هفته معلم در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در استان از نهم تا هجدهم اردیبهشت برگزار می شود گفت: در این هفته ۲۰۰ برنامه متنوع در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

عزت خواه از اعزام ۸۰ دانش آموز زائر اولی به مشهد خبر داد و گفت: در این  هفته ۱۷ معلم از کهگیلویه و بویراحمید به نمایندگی از جامعه فرهنگی استان با رهبر معظم‌ انقلاب دیدار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تجلیل از معلمان نمونه ، برگزاری یادواره شهدای معلم ، برگزاری نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین، اعزام ۴۰  معلم به مشهد مقدس و گذراندن دوره طرح ولایت ، تجلیل از پیشکسوتان ، تجدید پیمان با شهدا ، پویش بوسه بر دستان معلم ، اهدای لوح تقدیر به تک تک معلمان ، گرامیداشت یادبود معلم شهید ابراهیم همت و شهدای این عرصه از برنامه‌های دیگر این هفته است.

عزت خواه همچنین گفت: کسب رتبه سوم کشور در شاخص‌های توسعه کار و دانش ، کسب رتبه ممتاز کشوری در کاهش و تجمیع فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، ارتقای سهم خرید تجهیزات کارگاهی از ۲ میلیارد به ۱۴ میلیارد تومان، دریافت ۱۰‌ میلیارد تومان از کسب رتبه‌های کشوری و توزیع ۱۵۰ کامپیوتر طی یکسال اخیر انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار