سقوط مهمات هواپیمای نظامی در روسیه دو مجروح بر جای گذاشت

رسانه‌های روسی می‌گویند پس از سقوط مهمات یک هواپیمای سوخو ۳۴ بر فراز شهر بلگورود روسیه، انفجار رخ داده و دو نفر از حاضران در محل زخمی شده‌اند.

مقامات محلی روسیه از وقوع انفجاری در شهر «بلگورود» در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند. گفته می‌شود در پی این انفجار چاله بزرگی در شهر ایجاد شده و دو نفر نیز مجروح شده‌اند.

به گزارش مسکو تایمز، ویاچسلاو گلادکوف، فرماندار منطقه بلگورود می‌گوید انفجار به چهار آپارتمان و چهار خودرو آسیب زده و سبب سقوط تیر‌های برق در نزدیکی محل حادثه شده است. به گفته او چاله‌ای به عرض حدود ۲۰ متر در مرکز شهر ظاهر شده است.

مقامات محلی هنوز علت این انفجار را اعلام نکرده‌اند، اما وزارت دفاع روسیه بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که انفجار به خاطر سقوط مهمات از هواپیمای جنگنده سوخو ۳۴ بوده که بر فراز بلگورود در حال پرواز بوده است. 

گفته می‌شود یک زن به دلیل جراحت از ناحیه سر در بیمارستان بستری شده و مجروح دیگر در محل حادثه مداوا شده است. مقامات می‌گویند ساکنان ساختمان‌های آسیب دیده به طور موقت به هتل منتقل خواهند شد.

گفتنی است، از زمان آغاز جنگ اوکراین، جت‌های روسی مرتباً بر فراز بلگورود پرواز می‌کنند. مردم این منطقه تا کنون چند بار شاهد انفجار‌هایی از این دست بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار