امام جمعه مهاباد:

رشادات سرداران ایرانی محور مقاومت را زنده نگه داشت

امام جمعه مهاباد گفت: محور مقاومت با رشادت و از خودگذشتگی سرداران ایرانی زنده ماند و امروز هم جسارت و حمله دشمن را بدون پاسخ دندان شکن نمی‌گذارد.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهید حجازی گفت: تفاوت سرداران ایرانی با سایر فرماندهان نظامی جهان در با خدا بودن و ایمان داشتن است که همواره برای رضایت خداوند و دفاع از ارزش‌های اسلامی بدون شناخت مرز رشادت می‌کنند.

وی ادامه داد: آمار شهادت سرداران محور مقاومت نشان می‌دهد که فرماندهان ما همواره در خط مقدم جبهه بوده و هرگز در دادن دستور از اتاق‌های جنگ اکتفا نکردند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه در مقابل از حمله دشمن محور مقاومت انتقال خود را به صورت چند برابری و در خفای پوشش رسانه‌ای خواهد داد، گفت: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری در جهان بود که به صورت آشکارا حمایت خود را از محور مقاومت نشان داد و بر این پایه نیز استوار ایستاده است.

ماموستا با بیان اینکه روابط سیاسی جهان اسلام به نفع محور مقاومت چرخش پیدا کرده، اظهار کرد: عادی سازی روابط کشور‌های بزرگ اسلامی از جمله ایران، عربستان و مصر و هم روابط دیپلماتیک بین جنبه‌های مقاومت با عربستان شرایط را به نفع محور مقاومت تغییر داده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد سرداران والا مقام از جمله شهید محمد حجازی، شهید قاسم سلیمانی و شهید صیاد شیرازی، یادآور شد: اگر رشادت این افراد بزرگ الهی در خارج و داخل مرز‌ها نبود امروز چیزی از امنیت فعلی در جامعه وجود نداشت.

در پایان مراسم از تعدادی خانواده‌های شهیدان مهاباد با حضور مسوولان قدردانی به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.