جمعی از مسئولان مهاباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

در دومین روز از هفته دفاع مقدس فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع )، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد و رئیس اداره تبلیغات اسلامی با امام جمعه مهاباد دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،در این دیدار فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد با تبریک هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور دورانی دانست که بدانیم چگونه به این عزت و سرافرازی رسیده ایم و آن را پاس بداریم.جمعی از مسئولان مهاباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

سردار رنجبرزاده در ادامه امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مرهون فداکاری،ایثار و جانفشانی جوانان ایران اسلامی دانست و گفت: برای پایداری نظام جمهوری اسلامی باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

در ادامه امام جمعه مهاباد،هفته دفاع مقدس را هفته عزت و کرامت دانست و افزود: وحدت و یکدلی رمز موفقیت و پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.

ماموستاسهرابی،در ادامه به بزرگی ماه محرم هم اشاره کرد و گفت: مردم ایران در برابر استکبار و استکبارگران با الگوگیری از امام حسین(ع) و یارانش هیچ وقت تسلیم زورگویی، ظلم و فساد نخواهند شد و تا آخرین قطره خونشان آماده دفاع از حق و حقانیت هستند.

حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد هم امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مرهون مجاهدت ها و جان فشانی شهیدان و جانبازان دانست و گفت :این ایام یادآور ایثار، ازخود گذشتگی و حماسه ای است که از عاشورا بهره گرفت تا عزت و آزادی نظام جمهوری اسلامی برقرار بماند.

انتهای پیام/ع

دیدار مسئولان با امام جمعه مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.