دوستداران محیط زیست آرامستان مهاباد را پاکسازی کردند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: دوستداران محیط زیست در این شهرستان در آستانه عید سعید فطر و روز زمین پاک آرامستان «باغ فردوس» این شهر را پاکسازی کردند.

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: امسال به مناسبت هفته زمین پاک برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و نخستین برنامه به پاکسازی آرامستان شهر از زباله و سایر پسماند‌ها اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: در این عملیات پاکسازی بیش از ۱۵۰ نفر از دوستداران محیط زیست، هیات‌های ورزشی و پاکبانان شهرداری حضور داشتند و در مجموع بیش از یک تُن زباله و پسماند از محوطه آرامستان جمع آوری و به سات زباله شهری منتقل شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک در این شهرستان اضافه کرد: در طول این هفته بازدید از واحد‌های صنعتی و خدماتی دوستدار محیط زیست، برگزاری مسابقات نقاشی و عکاسی دانش آموزی با موضوع محیط زیست، قرار دادن سطل زباله برای تفکیک مواد بازیافتی در مدارس، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی با موضوع زمین پاک و شرکت محیط بانان در نماز جمعه اجرایی می‌شود.

وی از همکاری دوستداران محیط زیست و انجمن‌های زیست محیطی و منابع طبیعی این شهرستان در اجرای برنامه‌های هفته زمین پاک و سایر مناسبت‌های اداره محیط زیست مهاباد قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.