پیام استاندار مازندران به مناسبت روز ارتش

استاندار مازندران در پیامی به مناسبت روز ارتش حماسه آفرینی‌های آنان درهشت سال دفاع مقدس و تامین امنیت کشور را گرامی داشت.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، با صدور پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی، در تمامی لحظه‌های دوران حیات گرانسنگ انقلاب بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در کنار دیگر قوای غیور مسلح؛ نقش خود را بنحوی ایفا کرد که نام آن در دفتر یاد‌ها و حماسه‌های ملت ایران به خطی زرین برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند. ‎ ‎

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین در تقویم و تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت ایران اسلامی، روزی بزرگ، پرافتخار و همیشه جاودان است چرا که به نام ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی یکی از ارکان نیرو‌های مسلح نظام مقتدر جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

ارتش جمهوری اسلامی، در تمامی لحظه‌های دوران حیات گرانسنگ انقلاب بویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، در کنار دیگر قوای غیور مسلح؛ نقش خود را بنحوی ایفا کرد که نام آن در دفتر یاد‌ها و حماسه‌های ملت ایران به خطی زرین برای همیشه ثبت و ضبط خواهد ماند.

امروز ارتش جمهوری اسلامی کماکان در بالاترین حد از توانمندی و خودکفایی نظامی تحت رهبری‌ها و منویات خردمندانه و داهیانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همه توان خود را در راه حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب، امام شهیدان و شهدای والامقام و گلگون کفن ایران اسلامی بکار می‌بندد و تا پای ایثار جان برای ثبات و تقویت اقتدار نظام ایستاده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی بویژه شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان، آحاد ارتشیان عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای ارتش، جانبازان، ایثارگران و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین تبریک می‌گویم و از آستان خدای بزرگ در سایـه عنایات حضرت، ولی عصر (عج) تـوفیـق و اقتدار روزافـزون نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و ارتش پرافتخار ایران اسلامی و نیروی زمینی را مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.