امدادرسانی ۲۰۵ نجاتگر هلال احمر در پی بارندگی کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : ۲۰۵ نجاتگر این دستگاه با حضور در ۶ مورد عملیات سیل و آبگرفتگی به حادثه دیدگان امدارسانی کردند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : به دنبال فعالیت سامانه بارشی از ۲۲ لغایت ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان کرمانشاه، ۲۰۵ نجاتگر در این مدت به صورت شبانه روز در حال آماده باش قرار داشتند و در ۶ مورد عملیات سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، اسلام آباد، گیلانغرب، صحنه و سرپل ذهاب به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی افزود: در یک مورد عملیات جاده ای، یک مورد کوهستان و یک مورد حوادث شهری خدمات امدادی برای ۲۲ حادثه دیده و ۲۰ نفر آسیب دیده انجام شد.

محمدی اضافه کرد: در این حوادث ۴ نفر مصدوم شدند، برای ۱۲ نفر امدادرسانی صورت گرفت، یک نفر فوتی، ۲ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱ مورد عملیات نجات فنی نیز توسط نجاتگران انجام شد.

وی با اشاره به آماده باش ۳۵ تیم عملیاتی در ستاد و شهرستان ها، اظهار داشت: برای این عملیات‌ها ۳۰ دستگاه خودروی کمک‌دار، ۸ دستگاه قایق جمینی، ۲ دستگاه آرگو، ۳۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه کامیون تریلر، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۳ دستگاه مینی بوس ون، ۲ تیم آنست و یک دستگاه خودرو تیم ارتباطات آماده ارائه خدمات بود.

محمدی ادامه داد: ۹۳ نفر از همکاران جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این عملیات‌ها درکنار امدادگران و نجاتگران بعنوان پشتیبان به مردم امدادرسانی کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.