برگزاری پویش مقلوبه در کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : «پویش مقلوبه» نماد واژگونی رژیم غاصب صهیونیستی در شهر کرمانشاه فردا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : امسال مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) در مبارزه با این رژیم کودک کش است روز جمعه ۲۵ فروردین ماه در سراسر کشور و همزمان در استان کرمانشاه از ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از اقدامات و پویش‌های مهمی که طی سال گذشته توسط بانوان فلسطینی راه اندازی شده و البته کمتر مورد توجه رسانه‌ها و ابعاد این اقدام صورت گرفته اجرای پویش «مقلوبه» است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این پویش بانوان فلسطینی غذایی همانند ته چین را پخت می‌کنند و برای صرف آن ظرف غذا را در سینی واژگون می‌کنند که این کار نمادی از سقوط رژیم صهیونیستی است.

احمدی خاطر نشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس پویش «مقلوبه» توسط بانوان ایرانی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: در شهر کرمانشاه نیز این پویش فردا پنجشنبه ۲۴ فروردین نیم ساعت قبل از افطار در مسجد معتضدی واقع در میدان شهرداری برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دختران دهه هشتادی و نودی به همراه مادران خود می‌توانند «پویش مقلوبه» را با دستپخت لذیذ خود اجرا کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.