اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، مسیر این راهپیمایی را در شهر کرمانشاه اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری مراسم یوم الله روز جهانی قدس و نماز عبادی عید سعید فطر شعار محوری راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را "فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" اعلام کرد و گفت : مراسم راهپیمایی این روز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان (۲۵ فروردین) از میدان انقلاب اسلامی مقابل مسجد معتضدی به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عبدی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهر کرمانشاه معطر به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز در استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور پررنگ اقشار و گروه‌های مختلف مردم به صورت خانوادگی در این راهپیمایی باشیم.

عبدی با بیان اینکه طبق آمار شاهد حضور بیش از ۲۰ درصدی مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده ایم، تصریح کرد: امید است در راهپیمایی روز جهانی قدس هم شاهد حضور دشمن شکن مردم در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه نماز عید سعید فطر در سراسر استان، گفت: نماز عید فطر امسال بعد از اعلام رویت هلال ماه شوال از سوی دفتر مقام معظم رهبری، راس ساعت ۷:۳۰ صبح روز عید به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در بلوار شهید بهشتی پایین‌تر از میدان آزادی شهر کرمانشاه اقامه خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.