برگزاری آیین شب‌های قدر در مساجد استان کرمانشاه

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری آیین شب‌های قدر در مساجد استان با حضور ۱۳۰۰ مبلغ بومی و غیربومی خبر داد.

علیرضا رضایی مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : روز‌های ابتدایی ماه مبارک رمضان با اعزام یک گروه ۴۰ نفره از مبلغین به مساجد استان همراه بود که هم اکنون و در آستانه شب‌های قدر تعداد مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان به حدود ۱۳۰۰ نفر رسیده است.

رضایی با بیان اینکه حدود ۹۰۰ نفر از مبلغین اعزامی به مساجد استان آقا و ۴۰۰ نفر دیگر خانم هستند، گفت: نیمی از مبلغین آقا و ۵۰ نفر از مبلغین خانم غیربومی و اعزامی از دیگر استان‌ها بوده و بقیه بومی استان هستند.

مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به اکثر مساجد استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر مبلغ اعزام کرده‌ایم، گفت: ۹۵ درصد مساجد استان در آستانه شب‌های قدر مبلغ دارند.

رضایی اقامه نماز جماعت، برگزاری نشست‌های سخنرانی، پاسخگویی به مسائل شرعی، احیای شب‌های قدر و... را از جمله برنامه‌های این مبلغان عنوان کرد و افزود: از مبلغین خواسته شده تا به مسائل روز پرداخته و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در قضیه حجاب هم کار کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.