با حمایت مردم چرخه ی فقر در خانواده نیازمندان قطع میشود

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان تهران گفت : فرزندان پسر تا پایان تحصیلات دانشگاهی و دختران تا قبل از ازدواج و اشتغال مورد حمایت هستند.

محمد دهرویی گفت : در سالیان گذشته رویکرد مجموعه امداد در طرح اکرام محسنین به این صورت بود که این طرح در روز های خاص رونمایی می شد . 

وی افزود : در راستای توانمند سازی و جهت دهی ایتام تحت پوشش ،  یک محل تخصصی ایجاد شد تا حامیان با حضور در این مراکز علاوه بر حمایت مالی ، در حوزه های فرهنگی ، اشتغال و …  حامیان به ایتام کمک کنند .

او گفت : برای مثال یک معلم در امر آموزش کمک کند یا یک پزشک با کار طبابت کمک کند ، با این روش مشکلات بزرگتری حل میشود ، و چرخه ی فقر در آن خانواده ها قطع میشود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان تهران گفت : ممکن است کودکی استعدادی داشته باشد که نیازمند این است حامی آن در مراحل مختلف تکامل آن قرار گیرد. 

وی افزود : فرزندان پسر تا پایان تحصیلات دانشگاهی و دختران تا قبل از ازدواج و اشتغال مورد حمایت هستند ، تا زمانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند نیازهای آن ها در  در غالب های مختلف در سیستم کمیته امداد نیازسنجی میشود . 

به گفته‌ی دهرویی ، مردم میتوانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ، مراجعه به سایت ، تماس با شماره ۰۲۱۷۳۵۵ یا مراجعه حضوری به مراکز کمیته امداد در این امر خیر شریک شوند .

برچسب ها: فقر ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
تو این مملکت نباید کسی سر گشنه رو زمین بذاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
یارانه باید غذای پایه رو تامین کنه
آخرین اخبار