کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

نخستین طلای روز دوم ضرب نشد/ ایمن طلب به مدال نقره بسنده کرد و عباسی پنجم شد

سجاد ایمن طلب به مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان رسید.

دیدار‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است که سجاد ایمن طلب به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد تا تیم ایران نتواند صاحب نخستین مدال طلا در روز دوم شود.

بر همین اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار پایانی مقابل ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر رازاک مغلوب بیشیکیف از قرقیزستان شد و پنجم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار