تمهیدات آموزش و پرورش تهران برای تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران گفت: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات تکمیل شده است.

جلسه ستاد امتحانات و آزمون‌های آموزش و پرورش پایتخت با موضوع بررسی چگونگی برگزاری آزمون‌های سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠٢ برگزار شد.

در این جلسه، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام لیالی قدر و عرض تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام)، با تقدیر از زحمات همکاران حوزه‌های امتحانات و آزمون‌ها اظهار کرد: در آموزش و پرورش شهر تهران با وجود همدلی و همکاری میان تمام ارکان تصمیم ساز و مجری، همواره تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب امتحانات انجام شده که امیدواریم در خصوص امتحانات سال تحصیلی ١۴٠٣-١۴٠٢ نیز با مدیریت، برنامه ریزی، دقت و نظارت لازم، امتحانات به شایستگی برگزار شود.

در ادامه حمیدرضا کلاهی، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش شهر تهران با ارائه گزارشی دقیق از اقدامات انجام شده در رابطه با آیین نامه اجرایی و موارد مربوط به امتحانات و آزمون‌ها گفت: در راستای برگزاری با کیفیت و بدون نقص امتحانات، ۴ کارگروه تخصصی آیین نامه‌ها و ساماندهی آزمون‌ها، حفاظت و حراست از آزمون‌ها، کارگروه پشتیبانی و همچنین کارگروه نظارت با ریاست معاونت‌های مربوطه تشکیل شده تا هر کارگروه در حوزه مربوط به خود اقدامات و تمهیدات خود را داشته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانی، اقلام مورد نیاز برای برگزاری امتحانات خرداد ماه نظیر اسکنر و رایانه  برای حوزه‌های تصحیح تمهید و تکمیل شده است.

در این نشست در خصوص جدول زمانی برگزاری امتحانات و آزمون ها، زمان ثبت نام، ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره، شرح وظایف تمام ارکان اجرایی، تامین تجهیزات مورد نیاز برگزاری آزمون، گفتگو و تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
لطفا در مورد امکان ثبت نام فارغ التحصیلان قبل از۸۴ برای آزمون ایجادسابقه تحصیلی پایه دوازدهم خرداد ماه پیگیری نمایید به علت نبود نگارش جدید از سامانه سیدا عملا امکان ثبت نام نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
آشفته بازاری است آموزش و پرورش برای خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
واقعا آشفته بازاریه . سوابق تحصیلی هر دانش آموز تو سایت هست از اول دبستان تا دوازدهمش ،بعد میگن باید کپی و اصل ریز نمرات دوازدهم را بیاوری تا بتونی برای ترمیم معدل شرکت کنی تازه ۶۵۰۰۰ تومان شهریه ثابت میشه و هر درسی ۳۵۰۰۰ تومان است
آخرین اخبار