اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در گلستان

مدیر نمایندگی ستاد دیه گلستان از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در این استان خبر داد.

حمید وسکوئی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت: برای شناسایی زندانیان جرائم غیرعمد از طریق کمیته امداد تحقیقات محلی را انجام و افرادی که نیازمند به مساعدت مالی باشند در قالب فهرست مددجویان واجد شرایط برای طی فرآیند اخذگذشت و دریافت آورده و دیگر بخش‌های تخصصی به تنظیم و کسب استعلام از اسامی می‌پردازیم.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۳۰۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند، گفت: از این تعداد ۲۸۵ نفرآقا و ۱۵ نفر خانم بودند که ۲۵۰ میلیارد تومان توسط ستاد دیه اعطا و ۸ میلیارد بلاعوض و ۲ میلیارد آن از طریق تسهیلات بانکی وام پرداخت شده است.

وسکویی به طرح آزادی و جذب خیرین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۷۰ نفر مددجو جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک مردم خیراندیش و خیرین هستند، تا با برگزاری جشن گلریزان در دهه آخر ماه مبارک رمضان از زندان آزاد و عید فطر را در کنار خانواده هایشان سپری کنند.

او با اشاره به اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از «عید نوروز تا عید فطر» در گلستان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹ و یا دستوری #۷۷۷۷*۷۸۰* ارسال کرده و در این پویش سهیم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.