طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۶۱ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حاجی زین‌العابدینی گفت: با توجه به همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا، امسال برنامه‌های طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی به صورت همزمان در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

او گفت: به منظور تقویت باور‌های دینی و ارتقای فضای معنوی جامعه و همچنین ترویج فرهنگ دعا و مناجات، انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها و هیات‌های امنای بقاع متبرکه و مراکز این نهاد در شهرستان‌ها همکاری لازم را در برگزاری برنامه‌های آرامش بهاری داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به آمادگی بقاع متبرکه استان همزمان با فرا رسیدن سال نو از زائران نوروزی، گفت: برنامه طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در بقاع سطح یک و ۲ و ۵۰ بقعه متبرکه سطح سه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زین‌العابدینی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۵ اسفند در بقاع متبرکه آغاز شده و تا سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۲ ادامه دارد،گفت: در این مدت به همراه اعضای ستادی از روند اجرای طرح بازدید و استقبال از زائران و مسافران نوروزی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار