رییس مجلس:

مولدسازی خلاف قانون نیست

رییس مجلس شورای اسلامی از بی توجهی به مولد سازی انتقاد کرد.

محمد باقر قالیباف در شورای اداری زرند که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، استاندار وفرمانداران زرند وکوهبنان برگزار شد، گفت: باید به استراتژی تکیه به مردم برگردیم که انقلاب کردند، جنگ را به سرانجام رساندند ؛  سردار دل‌ها هم با همین نگاه حرکت کرد و داعش را نابودکرد.

او افزود:با حضور مردم باید مشکلات را مرتفع کنیم باید خدا باوری و ایمان داشته باشیم بر اساس عقلانیت، معنویت و عدالت که مکتب شهید سلیمانی هم بر همین مبانی قرار گرفته حرکت کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سه سال گذشته مجلس با نگاه تمرکز زدایی و تسهیل در مسائل اقتصادی گام بر داشته است در حالی که ۱۲ قانون در راستای مولد سازی داشتیم.

او تصریح کرد: مولد سازی خصوصی سازی و اجرای اصل ۴۴ نیست بلکه متمرکز بر اموال غیر منقول و مازاد دولتی است که گره گشایی بسیاری از مشکلات در این بحث است.

او تاکید کرد: مدیر امین و قوی محدودیتی برای کار ندارد در حالی که کار نیاز به اختیار و پول ندارد، چون این مهم فرهنگ دفاع مقدس و شهداست.

قالیباف گفت: بعضی‌ها حتی در مجلس می‌گویند مولدسازی خلاف قانون است، اما این قانون است منتها قانونی است که تاکنون اجرا نشده است.

او تاکید کرد: می توان با کمک استاندار و فرمانداران با هزینه های کم مشکلات مردم را رفع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
هر چی به نفعت باشه خلاف نیس
آخرین اخبار