فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه:

روحیه شهادت طلبی زرمندگان عامل گستردگی مقاومت شده است

سردار اوصانلو گفت: اصلی‌ترین عاملی که موجب گستردگی مقاومت اسلامی در جهان شده، روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان است.

سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بدر و خیبر و بزرگداشت یاد و خاطره سردارشهید مهدی باکری که با حضور فرمانده کل سپاه در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدا در ایام دفاع مقدس، ابراز داشت: این از خود گذشتگی و ایثار شهدا نشان داد که ملت ایران در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

وی افزود: امروز رزمندگان سپاه در منطقه شمالغرب به تاسی از راه شهدای دفاع مقدس، در برابر دشمنان ایستاده‌اند و در مسیر دفاع از خاک و ناموس ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون خون شهدا و حضور رزمندگان در دوران مختلف بوده که امروز نیز در سایه همین رشادت‌ها و شهادت طلبی‌ها شاهد گسترده‌تر شدن انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.

شعرخوانی استاد کلامی زنجانی از شعرای حماسی سرا و رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز اجرای گروه سرود نوجوانان حسینیه ثارالله از دیگر بخش‌های این مراسم بود که مورد توجه حاضران در جمع قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.