اتمام آواربرداری هزارمین واحد تخریبی در مناطق زلزله‌زده خوی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: آواربرداری هزارمین واحد تخریبی در مناطق زلزله‌زده خوی به پایان رسید.

جعفر برزگرمدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی در ۱۶ محور با استقرار ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان استان با سرعت ادامه دارد و تاکنون از مجموع ۲۱۲۰ واحد احداثی، آواربرداری یک هزار و ۲۰ واحد مسکونی در روستا‌ها به اتمام رسیده است.

وی افزود: ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی به سرعت ادامه دارد و این دستورکار‌ها تاکنون به ۱۴ هزار و ۱۹۳ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله‌زده شهرستان برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی عنوان کرد: لیست واحد‌های احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در محل روستا‌ها و شهر‌ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی‌کنی و بتن‌ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به واحد‌های مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

برزگر در پایان ابراز داشت: بتن‌ریزی ۱۰ واحد آرماتوربندی شده در روستای وار از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.