پایان آوار برداری ۴۰ درصد واحد‌های تخریب شده از زلزله اخیر خوی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: عملیات آوار برداری ۴۰ درصد واحد‌های تخریب شده از زلزله ۸ بهمن در خوی به پایان رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: عملیات آواربرداری واحد‌های احداثی در ۱۶ محور با استقرار ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و قزوین و سایر دستگاه‌های خدمات رسان استان با سرعت ادامه دارد.

جعفر برزگر  تاکید کرد: تاکنون از مجموع ۲ هزار و ۱۲۰ واحد احداثی، آواربرداری ۸۶۵ واحد مسکونی در روستا‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورکار‌های واحد‌های تعمیری در مناطق زلزله زده شهرستان خوی تصریح کرد: این دستورکار‌ها تاکنون به ۱۱ هزار ۸۴۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی زلزله زده شهرستان خوی برای تعمیر و سکونت شهروندان ابلاغ شده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم در این گفتگو با اشاره به آغاز بتن ریزی در مناطق زلزله زده خوی گفت: بتن ریزی ۶ واحد آرماتوربندی شده در روستای وار از مناطق زلزله زده شهرستان خوی پایان یافته است.

یاسر رهبردین با اشاره به تاکیدات استاندار آذربایجان غربی مبنی بر تامین رایگان مصالح ساختمانی مناطق زلزله زده خوی تصریح کرد:مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن تامین و به ۳۷۵ واحد مسکونی روستایی آواربرداری شده توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.