انهدام شبکه قاچاق سوخت در سرپل ذهاب

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : انهدام شبکه قاچاق سوخت در سرپل ذهاب نشان دهنده هوشمندی و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه است.

صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : با رصد‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه شبکه اصلی خروج ارز و ایجاد اخلال در ارز کشور در شهرستان‌های مرزی متلاشی شد.

وی افزود: این افراد میلیارد‌ها ارز دلار و دینار را قاچاق کرده و باعث ایجاد نوسان در قیمت ارز و عدم ورود ارز به چرخه اقتصادی کشور شده‌اند و این افراد به صورت شبکه و سازمان یافته در بازارچه‌های مرزی هدفمند و طی یک اقدام پیچیده و غیر قانونی از چرخه ارز کشور خارج و به کشور‌های همسایه قاچاق می‌کردند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: طی رصد‌های دقیق و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه این شبکه در زیر چتر اطلاعاتی سپاه متلاشی شد.

بابلی بیان کرد: افراد دستگیر شده علاوه بر قاچاق دلار و دینار و ایجاد اخلال در بازار اقدام به قاچاق سوخت یارانه‌ای کشور به میزان چندین میلیون لیتر کردند.

وی با تشکر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه، گفت: تمام تحرکات افراد مخل بازار در حوزه ارز و سوخت زیر چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده و تحرکات مورد رصد بوده در موقعیت مناسب مورد ضربه قرار خواهند گرفت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار