فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با سران طوایف:

سران طوایف مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند

سردار رادان گفت: بزرگان طوایف و ریش‌سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف‌سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.

 سردار احمدرضا رادان در جمع سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، این استان را یکی از امن‌ترین استان‌ها در کشور دانست و اظهار داشت: این امنیت حاصل تلاش، همکاری و هوشیاری مرزنشینان عزیز، مرزبانان، مجموعه انتظامی، سپاه، ارتش و همچنین سایر دستگاه‌ها و مسئولان کشوری است.

وی با اشاره به امنیت پایدار در سراسر کشور افزود: باید شکرگزار این امنیت و وحدت بین اهل تسنن و شیعه باشیم که حاصل این همکاری و وحدت دشمن را ناامید کرده و نقشه‌های شومشان به خودشان برگشته است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز اگر خون شهید اهل سنتی در یک ماموریت ریخته می‌شود نمونه‌ای بی نظیر از وحدت است و اگر توطئه‌های دشمنان در کشور همواره ناکام می‌ماند نشان از وحدت و همدلی بین آحاد مردم است.

وی امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی بین آحاد مردم دانست واظهار داشت: بزرگان طوایف وریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی کرده و واقعیت‌ها را نمایان کنند.

سردار رادان با اشاره به اینکه سران طوایف بایستی مصلحت اندیشی ودور اندیشی داشته باشند افزود:خوشبختانه وحدت واتحاد مذاهب موجب شده تا دشمن نتواند خدشه‌ای به این مرزو بوم وارد کند.

وی به پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح در کشور نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: اگر در دوران دفاع مقدس نیازمند بودیم امروزه در منطقه و جهان کشور عزیزمان قدرت دفاعی خوبی به دست آورده و این توان و عظمت نیرو‌های مسلح، به برکت فرمانده معزز کل قوا روز به روز بیشتر هم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار