بهره برداری از ۸ طرح خدماتی، درمانی در بیمارستان امام رضا مشهد

طرح خدماتی، درمانی و آموزشی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد فردا به بهره برداری می‌رسد.

شبستری رئیس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: فردا همزمان با سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین علیه السلام ۸ طرح خدماتی، درمانی و آموزشی در بیمارستان امام رضا (ع) به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: این طرح‌ها شامل: مرکز ناباروری (ساختمان میلاد)، براکی تراپی و اتاق عمل مربوطه و CT سیمولاتور، اتاق عمل اینترونشنال، مرمت و بازسازی بخش هماتولوژی (خون شناسی)، خرید تجهیزات کمک آموزشی و پاویون کادر پزشکی و طرح عفونی و اتاق ایزوله است.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با قدردانی از کمک‌های آستان قدس و هیئت مدیره بیمارستان رضوی ادامه داد: در مرکز ناباروری میلاد (بیمارستان میلاد سابق) سعی کردیم مکانی را تدارک ببینیم که دارای بیشترین امکانات درمانی و خدماتی به زوج‌ها باشد. این طرح، جزو یکی از طرح‌های اصلی است که در سه طبقه با ۱۵۰۰ مترمربع بنا و سه اتاق عمل با پیشرفته‌ترین امکانات به بهره‌برداری خواهد رسید و امکان پذیرش روزانه ۱۵ زوج در این مرکز فراهم خواهد شد.

شبستری بیان کرد: یکی دیگر از طرح‌های مهم دیگر که فردا به بهره برداری می‌رسد، مربوط به بیماران سرطانی است؛ دستگاه براکی تراپی، یک دستگاه بسیار پیشرفته برای درمان سرطان است که تاکنون در استان ما وجود نداشت و توسط آستان قدس خریداری شده است.

او تصریح کرد: این طرح‌ها از مهر سال گذشته  آغاز شده و مجموع هزینه‌های این ۸ طرح تاکنون حدود یک میلیارد تومان تخمین زده شده است که تمام این هزینه‌ها را آستان قدس رضوی از منبع موقوفات و نذورات پرداخت کرده است.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تاکید کرد: مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) با هزار و ۱۰۰ تخت فعال از لحاظ تعداد تخت، بزرگ‌ترین بیمارستان کشور است.

شبستری اظهار کرد: در این بیمارستان حدود ۳۰۰ استاد و هزار دانشجو مشغول تدریس و تحصیل هستند به همین جهت بیمارستان امام رضا (ع) یک مجموعه بزرگ آموزشی در سطح کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.