ارائه خدمات در مرکز درمان ناباروری میلاد مشهد به زوج‌های ایرانی و غیرایرانی

به طور میانگین ۹۰ درصد خدمات ماهیانه در مرکز درمان ناباروری میلاد مشهد به زوج‌های ایرانی و ۱۰ درصد دیگر به زوجین غیرایرانی ارائه می‌شود.

نیره خادم رئیس مرکز ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به پذیرش بیماران زیادی از خارج از۹۰ درصد خدمات در مرکز درمان ناباروری میلاد مشهد به زوج‌های ایرانی و ۱۰ درصد به زوجین غیرایرانی کشور و فعالیت در حوزه گردشگری سلامت و درمان ناباروری، گفت: ما بیماران نابارور زیادی از کشور‌های عراق، افغاستان، کویت، لبنان و... داشتیم که تعداد زیادی از اقدامات انجام شده برای آن‌ها موفقیت‌آمیز بوده است و این زوج‌ها از نعمت فرزند بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه مرکز ناباروری میلاد با حضور اساتید برتر در حوزه‌های نازایی، اورولوژی و رادیولوژی فعال است، افزود: با تاکید رهبر معظم انقلاب در موضوع جوانی و افزایش جمعیت، حمایت بیمه‌ها از حوزه درمان ناباروری بین ۵۰ تا ۹۰ درصد شکل گرفت که این عدد در بیمه‌های مختلف، متفاوت است.

رئیس مرکز ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روزانه بین ۵ تا ۱۲ مورد کاشت و جایگزینی IVF در مرکز ناباروری میلاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود که میانگین ماهانه آن به ۱۰۰ تا ۱۵۰ مورد می‌رسد و با خرید دستگاه‌ها و تجهیزات جدید، این عدد را ۲۰ تا ۳۰ درصد ظرفیت فعلی، افزایش می‌دهیم.

خادم با تاکید بر اینکه میزان نرخ باروری در هر خانواده باید بیش از عدد ۲ باشد، اما عدد فعلی ۱.۳ است، بیان کرد: علاوه بر حمایت‌های دارویی و درمانی از زوجین نابارور، مشکلات این قشر با توجه به حمایت‌های دانشگاه، بیمه‌ها و خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت با پائین‌ترین قیمت انجام می‌شود؛ حتی شاهد حمایت ۵۰ درصدی بیمه‌ها در بحث IVF هستیم.

اوبا بیان اینکه اقداماتی که در مرکز درمان ناباروری میلاد مشهد انجام می‌شود با برترین مراکز دنیا در این حوزه برابری می‌کند و این خدمات با پائین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز، روش‌های تخمک‌گذاری و تقویت اسپرم انجام می‌شود و اگر با اقدامات انجام شده بر روی زوج و زوجه، باروری در خانم ایجاد نشد از شیوه انتقال IVF استفاده می‌شود، همچنین در دستگاه‌های پیشرفته این مرکز، نمونه‌های فریز شده نگهداری می‌شود تا به مواردی که نیاز باشد انتقال دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار