برگزاری جشنواره برداشت چای در رامسر

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی رامسر از برگزاری جشنواره برداشت چای در این شهر خبر داد.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برگزاری جشنواره برداشت چای در این شهر خبر داد و گفت: برگزاری این جشنواره‌ها نیز تبدیل به فرصت شده است.

او برگزاری این رویداد‌های فرهنگی متنوع را در شهر‌های توریستی ضروری دانست و افزود: تاثیرات فرهنگی این گونه برنامه‌ها به مراتب مهم‌تر و تاثیرگذارتر از دیگر شیوه‌های تبلیغی برای جذب گردشگر است چرا که جذب و حضور گردشگران در این جشنواره‌ها ضمن معرفی ظرفیت‌های منطقه می‌تواند، تبعات منفی گردشگران را کاهش دهد.

سحرخیز از اجرای جشنواره گل بهار نارنج در ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با پیگیری مردم روستا اتفاق می‌افتد تا دوستداران برنامه‌های فرهنگی با آداب و رسوم روستایی آشنا شوند.

او افزود: رامسر شهر جشنواره‌هاست و روند رو به رشد جشنواره‌ها خود گواه این موضوع است که ساکنین این شهر چقدر به فرهنگ و رسومشان پایبند و علاقه‌مندند در قالب این جشنواره‌ها این فرهنگ زیبا را به نمایش بگذارد.

او تعداد جشنواره‌ها را در شهر رامسر بیش از ١٠ مورد در سال برشمرد و گفت: این جشنواره‌ها در تقویم رویداد‌های شهرستان به ثبت رسیده و رو به رشد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.