ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی با اعطای وام‌های اشتغال به مددجویان قزوینی

مدیر کل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد با همکاری بانک‌های عامل و اعطای تسهیلات اشتغال توانسته است ۵ هزار فرصت شغلی را در ۱۱ ماه نخست سالجاریی ایجاد کند.

ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد استان قزوین در دیدار با مدیر عامل بانک سپه گفت: با همکاری خوب بانک‌های عامل و اعطای تسهیلات به واجدین شرایط که توانایی ایجاد شغل را داشتند، کمیته امداد توانسته است ۵ هزار فرصت شغلی طی ۱۱ ماه نخست سالجاری ایجاد کند.

 ظاهری افزود: ایجاد۸۲۰۰ فرصت شغلی برای کمیته امداد در نظر گرفته شده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با تلاش همکاران و مساعدت بانک‌های عامل تا پایان سال به این عدد خواهیم رسید.

وی گفت: با بازدید‌های صورت گرفته از طرح‌های اشتغال، خوشبختانه ۹۵درصد طرح‌های اشتغال به درآمد‌های پایدار رسیده اند.

ظاهری افزود: انجام دوره‌های مهارت آموزی، مشاوره‌های شغلی، برگزاری همایش‌های دوره‌ای برای راهبران شغلی از جمله مواردی است که کمیته امداد با اجرای آن توانسته است مشاغل پایدار و موفق ایجاد نماید.

مدیر کل کمیته امداد افزود: برخی از زنان سرپرست خانوار هستند که به دلیل مراقبت از کودکان و یا بیماری نمی‌توانند در محل کار حاضر شوند، کمیته امداد با ایجاد مشاغل خانگی این امکان را فراهم آورده است تا با همکاری راهبران شغلی و ایجاد فضای کار در منزل شرایط را برای کسب درآمد این خانواده‌ها فراهم نماید.

حسین زندی مقدم مدیر عامل بانک سپه ضمن استقبال از طرح‌های اشتغال کمیته امداد در این دیدار اظهار داشت: بانک سپه نیز با برنامه ریزی و تشکیل جلسات با دفتر مرکزی تلاش دارد تا با رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر اعطای تسهیلات به خانواده کمیته امداد شرایطی را مهیاسازد تا این وام‌ها با سرعت بیشتری به دست متقاضیان برسد و موجبات اشتغال تعداد بیشتری از همشهریان را فراهم سازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.