تشریح برنامه‌های هفته جوان در قزوین

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی، آموزشی و مهارتی در هفته جوان در استان اجرا می‌شود.

امیر اسلامی صدر در ستاد ساماندهی امور جوانان با تشریح برنامه‌های هفته جوان اظهارداشت: برنامه‌های این هفته از ۱۱ تا ۱۷ اسفندماه با تدارک ویژه برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود و امیدواریم با حضور پر شور سمن‌های جوانان شاهد نشاط و شادابی در این ایام باشیم.

وی بیان کرد: با راه اندازی اتوبوس جوان در مدت یک هفته خدمات مشاوره ازدواج، مشاوره بهداشتی، تست گیری بیماری‌های عفونی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی ارائه می‌شود.

اسلامی صدر تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های خلاقیت و نوآوری به صورت رایگان برای جوانان، بازدید جوانان از پارک‌های علم و فنآوری و آشنایی با شرکت‌های دانش بنیان، مراکز رشد در برگزاری اردو‌های گردشگری، هویتی ویژه جوانان، برگزاری نمایشگاه نقاشی، خوشنویسی و عکس با موضوع مهدویت از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان است.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: همچنین دیدار جوانان نخبه و اعضای تشکل‌های جوانان با استاندار و نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، برگزاری محفل انس با قرآن ویژه جوانان، برگزاری برنامه گلریزان برای آزادی زندانیان جوان، برپایی کارگاه توانمندسازی سمن‌های جوانان با موضوع اشتغال، برپایی ایستگاه صلواتی و جشن بزرگ روز جوان و جشنواره استانی در هفته جوان تدارک دیده شده است.

اسلامی صدر اظهارداشت: در هفته جوان نشست‌های گفتگوی جوانان در پاتوق‌های فرهنگی هم با موضوعات اجتماعی و فرهنگی مرتبط با جوان پیش بینی شده و در کنار آن نشست‌های هم اندیشی جوانان با مسئولان استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره رایگان برای خانواده‌ها اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: بازدید رایگان و یا نیمه بهای جوانان از موزه ها، سینما‌ها و سالن‌های ورزشی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار جوانان با خانواده شهدا، سخنرانی جانبازان برای جوانان و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان قزوین است.

در ادامه این نشست از مدیران ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد، بنیاد شهید، میراث فرهنگی، فنی وحرفه ای، جهاد دانشگاهی، علوم پزشکی و صدا و سیما بعنوان دستگاه‌های برتر و فعال در زمینه اوقات فراغت جوانان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.