تاکید بر تسریع در تکمیل اردوگاه دانش آموزی یانس آباد

استاندار قزوین خواستار تسریع در تکمیل اردوگاه دانش آموزی یانس آباد شد.

 استاندار قزوین در شورای آموزش و پرورش استان بر تسریع در تکمیل و تجهیز اردوگاه دانش آموزی یانس آباد تاکید کرد و گفت: این اردوگاه علاوه بر فعالیت‌های استانی در عرصه ملی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اعلایی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل اردوگاه دانش آموزی شهید بابایی یانس آباد توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: این اردوگاه ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل شدن به مرکز اردوگاهی کشور دارد و مکان بسیار مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت دانش‌آموزان است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تصریح کرد: تکمیل اردوگاه یانس آباد مورد توجه مدیریت استان قزوین قرار دارد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت شناسایی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل استان، از مدیرکل آموزش پرورش استان و مدیران دستگاه‌های مربوطه خواست تا این مهم را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهد.

اعلایی ایجاد فرصت آموزش برای تمام کسانی که به آموزش نیاز دارند را وظیفه همگانی دانست و افزود: همه باید در این امر هم افزایی و همکاری کنیم.

استاندار قزوین خواستار تسریع در تکمیل اردوگاه دانش آموزی یانس آباد شد

هزار و ۱۴۱دانش آموز بازمانده از تحصیل در قزوینی شناسایی شد

مدیرکل اموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست از شناسایی یکهزار و ۱۴۱ دانش آموز با مانده از تحصیل در استان خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: تاکنون ۴۶۶ دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب شدند که این افراد نیازمند حمایت مسوولان و افراد خیر هستند.

وی اظهار کرد: براساس بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام شده، نشانی و محل سکونت ۶۷۵ نفر از این افراد هنوز در دسترس نیست.

سیاهکالی مرادی تاکید کرد: جذب حداکثری همه کودکان بازمانده از تحصیل از دغدغه‌های آموزش و پرورش استان است و اداره ثبت احوال در شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل می‌تواند کمک بزرگی به آموزش و پرورش بکند.

وی، معلولیت، بیماری‌های صعب العلاج، فقر مالی، بدسرپرستی و بی‌سرپرستی، ازدواج زودهنگام، کوچ‌نشینی و مهاجرت را از مهمترین دلایل بازماندن از تحصیل دانش آموزان در استان برشمرد.

سیاهکالی مرادی افزود: کودکانی که به هر دلیلی از تحصیل بازمانده‌اند، باید شناسایی شوند و شرایط آن‌ها مورد ارزیابی و تحت آموزش قرار گیرند.

وی در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۱۲ درصدی مسکن ملی فرهنگیان استان خبر داد و افزود: ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان از سال ۹۹ عضو مسکن ملی فرهنگیان شدند که خواستار تسریع در تحویل این پروژه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار