گزارشی از میزان پیشرفت برنامه‌های گذشته در اختیار نداریم

عضو شورای شهر تهران گفت:متاسفانه در شهرداری تهران گزارش دقیقی از میزان پیشرفت برنامه‌های سه دوره گذشته در اختیار نداریم.

علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور امروز خود اظهار کرد: در هیچ مرجعی گزارش رسمی و مدون و قابل اتکایی مبنی بر میزان پیشرفت در برنامه‌های پنج ساله وجود ندارد. در سایت سازمان برنامه و بودجه سامانه رصد ایجاد شده، اما دسترسی وجود ندارد که از میزان پیشرفت برنامه‌ها مطلع شویم.

وی ادامه داد: متاسفانه در شهرداری تهران گزارش رسمی و دقیقی از میزان پیشرفت برنامه‌های سه دوره گذشته در اختیار نداریم.

قائمی گفت: نه باید صرفا مسئله محور برنامه را ببینیم و نه اینکه موضوع محور برنامه را نگاه کنیم و اگر نقطه تعادل را به درستی پیدا کنیم برنامه چهارم را به درستی تدوین خواهیم کرد.

عضو شورای شهر تهران در پایان درباره احکام برنامه چهارم توسعه بیان کرد: برنامه سوم ۳۵۴ حکم داشته و آمار به صورت تفکیکی در اجرای سرفصل‌ها و احکام وجود دارد و تنها ۱۰۱ حکم اجرایی شده است. ۹۶ درصد احکامی که مهلت آن گذشته اجرایی نشده و این احکام بار مالی نداشته است. قرار بوده شهرداری تهران در ۶ ماه اول پس از تصویب برنامه سوم توسعه، لایحه برنامه حکمرانی اطلاعات را ارائه دهد و انجام نداده است لذا باید مراقب برنامه چهارم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار