پیشنهاد افزایش وام مسکن در دستور کار قرار گرفت

سرپرست بانک مسکن گفت: همه ساله دولت موضوع افزایش وام مسکن را پیگیری می‌کند که درصورت همخوانی با سیاست ها، وام مسکن افزایش می یابد.

آقای علی عسگری سرپرست بانک‌مسکن گفت: موضوعی در دولت به تصویب رسیده که بر اساس آن برای تعدادی از بانک های دولتی افزایش سرمایه پیش بینی شده است. براین اساس برای بانک مسکن این رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل فروش سهام شرکت های دولتی است.

به گفته سرپرست بانک مسکن، منابع حاصل از فروش سهام شرکت های دولتی به افزایش سرمایه بانک‌های دولتی اختصاص داده می شود که سهم بانک مسکن ۱۰ هزار میلیارد تومان است. لذا امیدواریم افزایش سرمایه بانک مسکن به بهبود عملکرد نهضت ملی مسکن و همچنین ارتقای شاخص‌های این بانک و توسعه ساخت‌وساز منجر شود.

او گفت: این موضوع نهایی شده و طی روزهای آینده فروش سهام شرکت‌های دولتی آغاز خواهد شد که با افزایش سرمایه بانک، اعطای تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن سرعت می‌گیرد.

عسگری درباره افزایش سقف وام مسکن گفت: به طور معمول هر ساله دولت موضوع افزایش وام مسکن را پیگیری می‌کند که در صورت همخوانی با سیاست های دولت، امسال افزایش وام در دستور کار خواهد بود. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم دولت چه تصمیمی را اتخاذ می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار