استاندار اردبیل:

دستگاه‌های اجرایی از برخورد‌های سلیقه‌ای در صدور مجوز‌ها پرهیز کنند

استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی از برخورد‌های سلیقه‌ای در صدور مجوز‌های کسب و کار پرهیز کنند.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاران باید امیدوار به همکاری و کمک باشند تا زمینه تولید و اشتغال پایدار فراهم شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف صنعت،کشاورزی و گردشگری برای رونق تولید و اشتغال در استان وجود دارد،می گوید: تنها مسیری که می‌تواند آینده‌ای روشن برای مردم و جوانان فراهم کند، تسهیل فضای کسب و کار و تولید است.

به گفته او، تسهیل فضای کسب و کار و تولید باید در اولویت اقدامات مسوولان مرتبط قرار گیرد و در کنار آن ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی از جمله راه آهن و راه های ارتباطی نیز از جمله گام‌های مهم برای رونق تولید و اقتصاد است.

عاملی می گوید: با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم در استان برای ارتقای درآمد سرانه، باید همکاری‌های لازم مدیران دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی برای افزایش این میزان انجام شود.

او ترسیم افق بلند مدت در حمایت از سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران و تقسیط بدهی‌های مالیاتی و بانکی در بلندمدت می‌تواند موجب افزایش سرمایه و در صورت فراهم شدن شرایط ایجاد سرمایه گذاری های جدید و افزایش تولید شود.

استاندار اردبیل پرهیز از برخوردهای سلیقه ای در جریان صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و گفت: سرمایه گذاران با اقدامات خود در راستای تولید و اشتغال برای عزت مردم و کشور تلاش می‌کنند و در صورت اقدامات سلیقه ای با این دستگاه‌ها برخورد می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.