۲۰۰ کاربر درخواست‌های مردم خراسان جنوبی از رئیس جمهور را ثبت می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ کاربر یارانه‌ای در سامانه ۱۱۱ درخواست‌ها، پیشنهادها، ایده، انتقاد و مشکلات مردم را از صبح امروز (چهارشنبه) ثبت می‌کنند.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت : سامانه ۱۱۱  از ساعت هشت امروز فعال شد و کاربران در حال ثبت درخواست‌های مردم استان از رئیس جمهور و دولت هستند.

وی بهترین و سریع‌ترین مرکز ثبت درخواست و مطالبات مردمی را سامانه ۱۱۱ عنوان کرد و گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند طی امروز و فردا از ساعت هشت تا ۱۸ از طریق شماره تلفن ۱۱۱ و ارتباط با این سامانه هر گونه مطالبه، درخواست حتی شکایت و تشکر را به ثبت برسانند تا پیگیری شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه همه تماس‌ها ضبط و کد رهگیری به افراد داده می‌شود اظهار داشت: برای تسهیل در ارتباط‌گیری مردم با سامانه سامد، تعداد هزار نیرو به همراه امکانات و تجهیزات شامل ۲۰۰ دستگاه رایانه در استان تامین شده است.

وی افزود: چنانچه شهروندان بخواهند نامه‌ای به دست رئیس جمهور برسانند فردا (پنجشنبه) در محل دیدار مردمی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی بیرجند نیز این شرایط فراهم شده و نامه‌ها جمع‌آوری و ثبت سامانه خواهد شد.

ناصری تصریح کرد: اما در محل ستاد مرکزی سامد واقع در دانشگاه پیام‌نور بیرجند هیچ گونه حضور فیزیکی مردمی نخواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به سفر برخی از وزرا و معاونان و نمایندگان رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری میز‌های خدمت در دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و درخواست‌های مردمی با حضور آنان مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد، اما تاکید ما برای ثبت درخواست‌ها تماس با سامانه ۱۱۱ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی افزود: همچنین برای ثبت و رسیدگی بهتر و بیشتر به مطالبات مردمی در دومین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی تعداد ۲۸ میز ارتباط مردمی در دستگاه‌های اجرایی استان با حضور نمایندگان وزرای مربوطه، پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: ۲ تیم از نهاد ریاست جمهوری به منظور نظارت و بررسی کیفیت و نحوه پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی در استان حضور دارند و همه درخواست‌ها و مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف در سامانه سامد ثبت و مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور نوزدهم شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان جنوبی سفر کرد و در شهرستان‌های طبس و بیرجند حضور یافت.

براساس آخرین اعلام مسوولان استان، رهاورد سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۰۶ مصوبه است که اغلب آن‌ها در زمینه عمرانی و زیرساختی بوده و در مجموع ۱۱ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی برای سه سال (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) اختصاص یافته است.

رئیس جمهور در آغاز دور دوم سفر‌های استانی به همراه شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ آذر ماه) به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند و این سفر ۲ روزه است که تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: رئیس جمهور ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۱
لطفا مسعله خرید حمایتی زعفران را مطرح کنید کشاورزان با قیمت پایین بازار مخارجشان را نمیتوانند تامین کنند
آخرین اخبار