شیرخانلو:

بازیگری در سینما دشوار است

بازیگر نوجوان سینما و تلویزیون گفت: فعالیت در حوزه سینما دشوار است چرا که ممکن است افرادی در این حوزه با شما رفتار مهربانانه نداشته باشند.

محمدرضا شیرخانلو، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه شب نشینی گفت: صبر و حوصله تاثیر بسیاری در در تبدیل شدن به یک بازیگر موفق دارد. من سه سال پیش در پروژه‌ای در شیراز با آقای مقدم آشنا شدم. ابتدا ارتباط شغلی داشتیم، اما با گذر زمان توانستیم این ارتباطات را افزایش دهیم و در نهایت مانند دو دوست صمیمی‌شدیم. اکنون من به او به چشم برادر بزرگ‌تر خود نگاه می‌کنم و ارتباط بسیار خوبی با او دارم.

وی ادامه داد: اولین بار در پنج سالگی در فیلم چک برگشتی با کارگردانی سیروس مقدم ایفای نقش کردم که سال ۹۰ ساخته شد. در آنجا نقش پسر امیر جعفری را بازی می‌کردم. ابتدا به اصرار مادرم برای ایفای نقش و بازیگری جلوی دوربین قرار گرفتم، اما از آنجایی که سن کمی داشتم خاطره دقیقی از آن زمان ندارم. مادرم می‌گوید که در آن زمان بسیار شیطنت می‌کردم. با گذر زمان من به بازیگری علاقه‌مند شدم و اکنون زمان خوشایندی را جلوی دوربین سپری می‌کنم؛ مادرم در طی این دوران بسیار به من کمک کرد و باعث پیشرفت من شد. حدود ۲۰ الی ۳۰ پروژه سینمایی و تلویزیونی کار کرده‌ام، اما با این حال در رشته تجربی تحصیل می‌کنم و در آن زمینه نیز به طور جدی پیش می‌روم چرا که خانواد‌ه‌ام درس را اولویت خود می‌دانند.

او اظهار کرد: من تمایل دارم در حوزه سینما فعالیت خود را ادامه دهم. از بین کارگردانان افراد بسیاری برای من تاثیرگذار بودند و از آن‌ها تجربه گرفتم. برای مثال کار با آقای نیک‌نژاد بسیار دشوار بود، اما در مقابل تجربیات بسیاری در اختیار من گذاشت.

وی گفت: فعالیت در حوزه سینما دشوار است و سختی‌های بسیاری دارد چرا که ممکن است افرادی در این حوزه با شما رفتار مناسبی نداشته باشند یا هیچ‌وقت مهربانانه برخورد نکنند؛ تنها افرادی که علاقه بسیاری دارند می‌توانند در این حیطه شغلی فعالیت داشته باشند و ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار