۳ مدال حاصل کار ژیمناستیک کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور

ژیمناستیک کاران کردستانی در مسابقات قهرمانی کشور ژیمناستیک هنری رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان ۳ مدال طلا و برنز کسب کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان  با بیان این که مسابقات قهرمانی کشور ژیمناستیک هنری بخش پسران رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز به میزبانی استان زنجان برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۹۰ ورزشکار به نمایندگی از ۲۴ استان در این مسابقات حضور پیدا کردند و در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

حامد جولایی اضافه کرد: تیم ژیمناستیک استان کردستان با سه ورزشکار و با حمایت مالی شرکت "آوا آرگون راد" در این مسابقات حضور پیدا کردند و توانستند سه نشان رنگارنگ را بدست آورند.

او گفت: در رشته خرک حلقه آرمین کاظمی ژیمناستیک کار شایسته کردستانی بالاتر از حریفان خود قرار گرفت و گردن آویز طلا را به گردن انداخت.

همچنین در رشته‌های حرکات زمینی و پرش خرک  شایان رحمانی دیگر نماینده استان کردستان با ایستادن در جایگاه سوم توانست ۲ مدال برنز را کسب کند.

گفتنی است؛ نفرات برتر این دوره از رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی کشور پس از برگزاری اردو‌های انتخابی و فیکس شدن نفرات در قالب تیم ملی ایران به مسابقات برون مرزی اعزام خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.