نماینده کردستان در لیگ دسته اول هندبال به کار خود پایان داد/ حفظ سهمیه استان در فصل آینده

تیم هیات هندبال سنندج به عنوان نماینده کردستان با یک پیروزی و دو شکست در لیگ دسته یکم هندبال بزرگسالان کشور به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داش: تیم هیات هندبال شهرستان سنندج که به عنوان نماینده کردستان و با ترکیبی کاملا بومی و از بازیکنان شهر سنندج در مرحله نخست لیگ دسته یکم هندبال بزرگسالان کشور حضور پیدا کرد.

حامد جولایی افزود: این تیم در گروه (ب) این مسابقات با تیم‌های پارس پویان سوزیانا بهبهان، شهرزاد لارستان و آلومینیوم اراک به میزبانی شهر بهبهان به رقابت پرداخت.

او ادامه داد: هندبالیست‌های کردستانی در اولین دیدار خود برابر تیم شهرزاد لارستان با نتیجه ۳۲ – ۳۰ به پیروزی دست پیدا کردند و در دیدار با تیم پارس پویان سوزیانا بهبهان میزبان مسابقات با نتیجه ۲۹ - ۳۵ شکست را پذیرا شدند و با نتیجه ۳۸ - ۲۸ مقابل تیم آلومینیوم اراک مغلوب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان  با بیان این که هیات هندبال شهرستان سنندج با ۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه چهارم قرار گرفت اضافه کرد: این تیم ضمن حفظ سهمیه استان در فصل آینده، از صعود به مرحله بعدی مسابقات باز ماند.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ دسته یکم هندبال رده سنی بزرگسالان کشور دو تیم نخست هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و تیم سوم موفق به حفظ سهمیه استان شد و تیم چهارم نیز به لیگ استانی سقوط کرد.

گفتنی است؛ مرحله مقدماتی لیگ دسته یکم هندبال رده سنی بزرگسالان کشور با حضور ۱۷ تیم در چهار گروه و به میزبانی خرم آباد، بهبهان، دهدشت و کاشان به صورت متمرکز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.