توکل:

تفکر بسیجی راهکار عبور از مشکلات کشور است

فرمانده سپاه کازرون، تفکر بسیجی و عمل جهادی را راهکار عبور از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و گفت: نظام نیازمند نیرو‌های پاک و پاک ماندن در مسئولیت‌هاست.

غلامرضا توکل در گردهمایی بسیجیان این شهرستان که به مناسبت سالروز تأسیس بسیج برگزار شد، گفت: با وجود بسیج، انقلاب روز به روز پویاتر و پاینده‌تر خواهد بود.

او، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خصوصا شهدای بسیج گفت: بسیج اولین نهادی است که در صحنه‌های نیاز کمک به مردم در سیل، زلزله، کرونا و... حضور دارد و سند محکم این خدمت‌رسانی هم در هشت سال جنگ تحمیلی است که نیمی از شهدای کشور از نهاد انقلابی بسیج است.

توکل با اشاره به تفکر و تعقل بسیجی برای حل مشکلات کشور گفت: با روحیه تعقل و تفکر بسیجی و عمل جهادی می‌توان از مشکلات ایجاد شده در کشور عبور کنیم. نظام نیازمند نیرو‌های پاک و پاک ماندن در مسئولیت‌هاست.

فرمانده سپاه کازرون همچنین به عملکرد‌ها و فعالیت‌های بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: بعد از۴۳ سال کارنامه بسیج درخشان است و عملکرد شایسته و مطلوب بسیج باعث شده است که هر مدیر و مسئول موفق در کشور را با لقب بسیجی برای جامعه معرفی کنیم.

او با یادآوری اینکه ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است، گفت: صاحبان اصلی انقلاب مستضعفین هستند و مستضعفین از انقلاب نگهداری می‌کنند.

توکل با بیان اینکه بسیج افتخار دارد با عزت و اقتدار کف میدان و میدان‌دار است، گفت: امروز در جنگ ترکیبی دشمنان، بسیج در کنار دیگر عنصر‌های مهم امنیتی و خصوصاً فراجا از نظام و انقلاب مواظبت می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تأکید کرد: به جوانان بسیجی خود که میانگین سنی آن‌ها، ۱۸ تا ۲۳ سال است افتخار می‌کنیم. این نیرو‌ها توان بازدارندگی کشور در عرصه‌های مختلف دارند و در مقابل دشمنان ایستاده و همواره خدمت به مردم و جامعه را در سرلوحه امور خود دارند.

او با بیان اینکه در مکتب شهید سلیمانی حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، تأکید کرد: در فتنه اخیر یک طرف انقلاب، بسیج، اسلام، انگیزه، عزت و اقتدار، زیبائی و محبت و طرف دیگر دروغ که سرچشمه همه پلیدی‌ها است، وجود دارد و باید در این عرصه هوشیاری و بصیرت خود را تقویت کنیم.

یادآور می‌شود در این مراسم از بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد و در پایان یگان خودرویی و موتوری یگان امنیت بسیج سپاه کازرون رژه اقتدار برگزار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.