توکل:

فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از قرآن کریم است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در یادواره شهدا دهستان فامور گفت: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته ازقرآن مجید کلام الله رحمانی است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده سپاه کازرون در یادواره شهدای برادران حمزه و محسن خسروی و حسین علی سی سختی در دهستان فامور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز افتخار داریم که دل داده راه شهدا هستیم و در این مسیر قدم برمی داریم.

او در این مراسم که به یاد و نام سه شهید از دو روستای عرب و سی سخت دهستان فامور شهرستان کازرون برگزار شد با تسلیت شهادت امام رضا (ع) گفت: فرهنگ دفاع مقدس از سیره ائمه اطهار (ع) می‌باشد که هم نبوی، علوی، فاطمی، حسنی، حسینی و رضوی می‌باشد و همه وظیفه داریم در انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعد از دفاع مقدس کوشا باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با توجه به حوادث اخیر در کشور گفت: کسانی که مخالف مسیر شهدا هستند ببینند مردم را و کور شود چشم حسود‌ها و منافقین که رنجاندن در اغتشاشات دل مردم را و همه بدانند که این انقلاب و نظام ثمره و حاصل هزار هزاران خون شهید است.

او با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، گفت: همه وظیفه داریم خصوصا رزمندگان و دلاورمردان حاضر در هشت سال دفاع مقدس که برای جوانان تبیین نمایند از شرایط سخت اول انقلاب که در این ۴۳ ساله انقلاب اول کجت بودیم الان به کجا رسیده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطرات ۸ ساله که نزدیک به ۳ هزار روز می‌باشد را برای نسل‌های بعد از آن دوران که جوانان حال کشور می‌باشند را بگویند که با ایمان، تقوا، اعتقاد در راه ولایت در جنگ هشت ساله‌ای که ۵۰ کشور صدام را حمایت می‌کرد ایستادگی نمودنند.

او گفت: امروز حربه و نیرنگ دشمنان علیه کشور در فضای مجازی علیه کشور بسته شده چرا که وقتی دشمنان در جنگ سخت، که شهدا کشور را بیمه کردنند نتوانستند کاری کنند با جنگ نرم به میدان آمدند و باید بر سیطره فضای مجازی به جوانان کشور آموزش‌های لازم داده شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون مراسم بر تربیت نسل جدید در ادامه مسیر شهدا برای نشان دادن مملکت اسلامی و امام زمانی حاضرین را توصیه کرد.

یادآور می‌شود روستا‌های عرب و سی سخت فامور از روستا‌های دهستان فامور بخش جره و بالاده، در ۲۵ کیلومتری شرق شهرستان کازرون واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.