اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

۳۷ میلیارد تومان از محل متمم سفر رئیس جمهور به ورزش کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۷ میلیارد تومان از محل متمم سفر رئیس جمهور برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های ورزشی نیمه تمام این استان اختصاص یافت.

علیرضا دهقان افزود: این میزان اعتبار با ابلاغیه از سوی سازمان برنامه و بودجه استان برای بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی در مناطق مختلف توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: ۹۷ پطرح نیمه تمام ورزشی در نقاط مختلف استان در حوزه‌های مختلف وجود دارد که با تخصیص این میزان اعتبار بخش زیادی از این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

دهقان می‌گوید: این اعتبار برای تکمیل مجموعه‌های ورزشی شامل؛ استادیوم‌های ورزشی، چمن مصنوعی، تکمیل سالن‌ها ورزشی و استخر‌های نیمه تمام هزینه خواهد شد.

او گفت: از این میزان اعتبار ۷ میلیارد به شهرستان گچساران برای تکمیل استخر بانوان و سالن چند منظوره آبشیرین تخصیص خواهد یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال ۱۰ طرح ورزشی افتتاح خواهد شد.

۱۲هزار ورزشکار سازماندهی شده روستایی در کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند.

براساس آمار اداره کل ورزش و جوانان، هم اکنون ۲۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در مناطق مختلف این استان فعال هستند. ۴۶ درصد از ورزشکاران سازمان یافته این استان معادل ۱۱ هزار نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

طرح‌های ورزشی هتل ورزش و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج هم اکنون با محدودیت منابع مالی مواجه هستند و تکمیل این طرح‌ها زمینه توسعه ورزش استان فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.