مقام صهیونیست: با نسلی از فلسطینی‌ها روبرو هستیم که چیزی از آن‌ها نمی‌دانیم

رئیس سابق پلیس رژیم صهیونیستی تایید کرد این رژیم با نسلی از فلسطینیان روبرو است که هیچ چیزی از آن‌ها نمی‌داند.

رئیس سابق پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد نسل جدید فلسطین بسیار حرفه ای‌تر، خطرناک‌تر و متفاوت‌تر از نسل‌های گذشته است.

به گزارش پایگاه اینترنتی «سما»، آریه عمیت روز چهارشنبه گفت: نسل جدید فلسطینیان، نسلی مختلف و تشکیلاتی هستند. «اریه عمیت» در مصاحبه با کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود:  نسل جدید فلسطینیان کاربلد‌تر، حرفه ای‌تر و بادانش‌تر هستند.

او تاکید کرد یک نسل فلسطینی وجود دارد که صهیونیست‌ها چیزی درباره آن نمی‌دانند و خطر بزرگ‌تر به طور خاص از طرف گروه‌های کوچکتری مانند مجریان عملیات قدس است که صهیونیست‌ها هیچ چیزی درباره آن نمی‌دانند.

صبح روز گذشته و در پی دو انفجار که در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴۷ نفر مجروح شدند. رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داده اند که ۲۳ نفر از این مجروحان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

در همین راستا کانال سیزده تلویزیویون رژیم صهیونیستی با اشاره به دو عملیات ضد صهیونیستی دیروز در غرب قدس اشغالی اعلام کرد اگر عملیات بامداد دیروز به طور کامل اجرا می شد یک فاجعه بزرگ رخ می داد. براساس ادعای این کانال صهیونیستی  مجریان حملات دیروز بمبی را به یک لوله گاز متصل کرده بودند اما لوله گاز منفجر نشد که اگر منفجر می شد شمار بیشتری از صهیونیست‌ها  به هلاکت رسیده یا زخمی می‌شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار