نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی:

استکبار جهانی در اوج دشمنی با انقلاب اسلامی است

حاج علی اکبری گفت: استکبار جهانی در اوج خشم، عصبانیت و دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و برای ضربه زدن به نظام دست به هر کار می‌زند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: استکبار جهانی در اوج خشم، عصبانیت و دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و برای ضربه زدن به نظام دست به هر کار می‌زند، اما همواره شکست خورده است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری  در جمع علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان اظهارداشت: استکبار جهانی در اوج خشم و عصبانیت نسبت به انقلاب اسلامی ایران است و به فضل خداوند متعال گریبان استکبار جهانی، آمریکای جهان‌خوار و صهیونیست‌های تبهکار را گرفته‌ایم و باور نمی‌کردند زمانی این چنین از ناحیه ملتی که روی او هیچ حسابی نمی‌کردند موجودیتشان به مخاطره بیفتد.

وی تصریح کرد: آمریکا با خوی استکباری که دارد در آینده جهان منزوی است و جوانان آینده ساز ما باید به این فکر کنند که برای شرایط آینده جایگاه کشور عزیزمان کجاست و ایران باید در آینده تحولات جایگاه عظیمی داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به اغتششات اخیر گفت: اغتشاشگران با تمام توانشان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب وارد میدان شدند، اما خیلی زود زمانی که سمت ارزش‌ها رفتند و به ساحت قرآن جسارت کردند دست آنان برای مردم رو و مشخص شد که از کجا خط می‌گیرند.

وی بیان کرد: با هوشمندی و بصیرت و ولایت‌پذیری شما منطقه سیستان وحدت خود را حفظ و مسوولان نیز این منطقه را قوی‌تر و بهتر از قبل خواهند ساخت.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اظهارداشت: مردم منطقه سیستان این بشارت را دادند که در اینجا هیچ گونه اغتشاشی نبوده و مردم در اینجا پای ولایت خود ایستادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار